Чи можна повернути електробритву
Вдома ви виявили, що покупка не відповідає вимогам якості або вирішили, що просто купили не ту річ. Непонравившуюся електробритву можна повернути в магазин, але це буде зробити нелегко. Магазин не поверне вам гроші, якщо товар був вже розпакований або використаний. Адже електробритва є засобом особистої гігієни і до того ж, належить до технічно складних товарів.
У деяких випадках повернення, відбувається: якщо ви виявили подряпину, тріщину, заводський брак або інші деформації. Замінити товар можна, якщо збереглися всі пломби, упаковки, супровідні документи, квитанції, чеки і талони. Повернення фінансів залежить від розташування продавця та відносини його до покупців.
Важливо! щоб повернути гроші за браковану електробритву, потрібно пред'явити в магазин чек, не пізніше встановленого законодавством терміну 10 днів. Навіть якщо у вас не виявиться чека, ви все одно можете скористатися своїм правом, на підставі запису з відеокамер спостереження, доповнень свідків.
За неякісний товар магазин зобов'язаний повернути сплачені кошти протягом 3 днів після звернення споживача. Так само, не має значення, чи була електробритва у використанні, якщо мова йде про шлюб: бритва виробляє неприємний запах, шум, перегрівається, повільно працює, не включається, має сколи, подряпини на корпусі, та ін.
При зверненні в магазин з заміни, повернення неякісної продукції слід пред'явити паспорт, гарантійний талон, товарний чек або підтвердження людей.
Довідка: виріб можна обміняти, повернути гроші тільки протягом гарантійного терміну.
Одним з переваг при купівлі товару є надійність і рейтинг магазина. Якщо ви купили неякісний товар у великої відомої мережі або інтернет-магазині, то у вас з'явиться більше шансів, що ваше прохання задовольнять. Великі торгові точки без проблем поміняють товар з недоліками або повернуть гроші. Якщо відділ по поверненню не бере до уваги факт про несправності, можна самому віднести електробритву на експертизу, оплатити витрати і довести свою правоту.
Незважаючи на закон про захист прав споживача існує ряд причин, по яких вам можуть відмовити в поверненні грошей за покупку. Щоб не потрапити в неприємну ситуацію постарайтеся заздалегідь поцікавитися в магазині, потрапляє запланована покупка під категорію товарів, що підлягають заміні або повернення грошових коштів. В інших випадках, товар повертається, якщо він не сподобався, ви отримали недостовірну чи недостатню інформацію від менеджера, або товар виявився несправним, з дефектами.
Увага! майте на увазі, що повернення на технічно складні товари немає, якщо він був виправлений. До таких товарів відносяться великогабаритні товари, машини, мотоцикли, літаки, гелікоптери, трактори, мотоблоки, снігоходи, товари з електродвигуном, побутові товари, холодильники, телевізори, комп'ютери, пральні машини, посудомийки, цифрове обладнання, фотоапарати та ін. У вигляді виключення, продавець може піти на поступки, обмінявши товар або повернути гроші.