Пуфик з каретной стяжкою своїми руками

Перші вироби, прикрашені каретной стяжкою, з'явилися у Франції. Вона прикрашала стіни і меблі в палацах знаті. До наших днів така обробка асоціюється з багатством і розкішшю. З появою поролону виготовлення каретной стяжки значно спростилося. Прикрасити узголів'я ліжка або виготовити сидіння тумби для взуття в домашніх умовах зовсім нескладно.

Пуф з каретной стяжкою — що це таке

Пуф завжди невеликих розмірів. Від табуретки його відрізняє менша висота сидіння. Навіть в маленькій квартирі завжди знайдеться місце для пуфика. А якщо його прикрасити каретной стяжкою, приводів для радості від обнови буде ще більше. З речі корисної він відразу перетворюється в предмет декору. Призначень і видів теж багато:

  • Під зручним сидінням можна розташувати шафка для взуття. На нього зручно присісти, обуваясь в передпокої.
  • Сидіння, зроблене у формі відкривання кришки, закриває міні-бар в центрі кімнати.
  • У спальні, біля ліжка, на нього можна покласти халат або книгу.
  • Він завжди виручить, коли в будинку велика компанія, всім потрібно зручно сісти, а диван нерезиновый.

Для першого пуфа краще вибрати просту форму. Оформлений каретной стяжкою, він прикрасить будь-яку кімнату. Пуфик з каретной стяжкою своїми руками — це не так складно, як може здатися на перший погляд.

Пуфик з каретной стяжкою своїми руками

Добре, якщо є досвід виготовлення простих предметів меблів. Ремонтуючи домашню меблі, здобуваються корисні навички. Але навіть без такого досвіду можна створити цей красивий предмет інтер'єру.

Що вам потрібно

Нескладний пуфик можна швидко зробити, якщо все приготовлено заздалегідь і всі кроки продумані. Найпростіші — пуфики круглої або прямокутної форми. Для виготовлення знадобляться наступні інструменти:

  • меблевий степлер зі скобами;
  • лобзик для нарізання деталей з бруса і фанери;
  • дриль із спеціальною насадкою для підготовки поролону;
  • молоток (куди без нього).

Перше на що звертають увагу — оббивочна тканина. Вона повинна бути дуже міцна, щоб витримати навантаження при користуванні сидінням. Колір теж важливий, його потрібно підібрати під іншу м'яку меблі, штори і шпалери.

Зовнішній вид якість меблів залежать від того, що приховано під тканиною. Поролон краще взяти високої щільності і помірної жорсткості. Висота поролону залежить від моделі. Красиві складочки виходять і на 3 см і на 10 див. Основне підготовлено, можна приступити до роботи.

Покрокова інструкція

Важливо! Для початку, непогано, зробити експериментальний зразок із кількох ромбів. Так буде можливість «набити руку» і розрахувати чохол можна буде заздалегідь, а не виправляти помилки на дорогої тканини.

Спочатку, на підготовленій деталі фанери, в точках розташування гудзиків, дрилем просвердлюються отвори. Поролон клеїться зверху, за допомогою відповідного клею. Розмітку на поролон наносять за розмірами, знятим з експериментального зразка. В точках перетину ліній ромбів просвердлюються отвори спеціальною насадкою або вирізають ножицями, якщо насадки не знайшлося.

Найвідповідальніший етап закладання складочок стяжки. Починати потрібно з верхнього ряду, від нього складки будуть закладатися всередину ромба. Це напрямок перевірено часом, і каретна стяжка виглядає більш акуратно.

Довідка! Можна спочатку затягнути тканина ниткою без гудзики, а після прикріпити красиві гудзики, наприклад, сваровські, на окремої нитки вони не зазнають сильного навантаження, стяжка виходить міцніше.

Тканина по сторонах заводиться під фанеру і пристрілюється, спрямованими складками. Якщо стяжкою прикрашається кришка пуфика-шафки, зворотний бік можна закрити тканиною або плотним флізеліном.

Поради фахівців

У меблів використовується кілька видів цієї обробки. Вище описана класична каретна стяжка, спрощений її варіант, але такою, красивою вона виходить при зшиванні окремих ромбів. Зшиваючи деталі, знизу можна протягнути нитки в припуски швів і зробити красиву каретну стяжку без гудзиків. Створення предметів меблів з використанням каретной стяжки настільки захоплюючий процес, а результат такий гарний, що після однієї вдалої моделі зупинитися вже неможливо