Іонізатор повітря в автомобілі

Однак існує думка, що існує особливий пристрій, що дозволяє досягти високих показників чистоти всередині машини. Мова йде про іонізаторі. Причому крім позбавлення від забруднення повітря, зазначене технічне пристосування здатне боротися з вірусами, грибками та іншими мікроорганізмами. І цей факт досить важливий, оскільки згідно з дослідженнями, в салоні машини концентрація небезпечних речовин у три рази (іноді більше) перевищує вуличне їх кількість.
Крім того, при постійній експлуатації власного авто знижується кількість негативно заряджених частинок (аніонів), що зрештою може привести до виникнення головних болів, зниження уваги, сонливість. У такій ситуації значення іонізації повітряних мас усередині салону досить велико.
Якість очищення повітря
Зміст статті

Серед деяких водіїв поширене припущення, що періодичне провітрювання салону дозволить домогтися необхідної чистоти. Однак повітря за межами автомобіля теж залишає бажати кращого. Саме тому для якісної очистки потрібна додаткова установка іонізатора.
Автомобільні іонізатори
Основні функції
Пристрій виконує декілька важливих функцій:
- очищувальну, справляючись з пилом всередині машини і прибираючи неприємні запахи від вихлопних газів, масла, тютюнового диму і т. д.;
- захисну, знищуючи небезпечні і потенційно небезпечні мікроби і віруси;
- профілактичну, перешкоджаючи утворенню цвілі і розвитку грибків.
Додаткові функції

Ще одна корисна деталь – пристрій здатне ароматизувати повітря завдяки установці спеціальної пластини та застосування ароматичних олій.
Принцип роботи іонізатора
Принцип роботи автомобільного іонізатора нагадує функціонування побутового приладу. Йде вироблення негативно заряджених частинок, які покращують показники повітря.
Електроди, поміщені в корпус іонізатора, при подачі напруги викликають розряд. Негативно заряджені частинки – електрони – злітають з їх кінців і при з'єднанні з молекулами кисню утворюють іони. Останні зв'язуються з пилом, спорами грибів і цвіллю, пилком і т. д. Отримана маса осідає на поверхнях салону автомобіля, після чого його необхідно ретельно почистити.
Переваги і недоліки
Крім якісного протистояння поширенню небезпечних мікроорганізмів, грибка і цвілі іонізатор володіє ще кількома перевагами. А саме:
- має низький рівень споживання електроенергії (може працювати від прикурювача);
- володіє високою зносостійкістю;
- безшумний;
- має малу вагу і габарити, мобільний.
Проте корисний пристрій має і мінуси:
- можлива надмірна вироблення озону (негативне впливає на здоров'я);
- створюється електромагнітне поле;
- потрібна регулярна чистка.
Правила використання
Іонізатор, як і будь-який технічний пристрій, вимагає ґрунтовного знайомства з інструкцією по експлуатації. Ряд особливостей виробу накладає певні обмеження на поведінку в салоні автомобіля. Паління і використання електронних сигарет категорично заборонено при ввімкненому приладі.
Обробка машини повинна проводитися при закритих вікнах. По завершенні робіт необхідно ретельно провести вологе прибирання всередині машини. В іншому випадку при подальшій експлуатації суспензія пилу і мікроорганізмів зведе нанівець весь процес іонізації. Поєднання провітрювання і іонізації здатне дати кращі результати.
Важливо пам'ятати, що при включеному пристрої знаходження всередині автомобіля небажано.
Конкретний проміжок часу, необхідний для виконання іонізаційних робіт, зазначений в інструкції. При підключенні до прикурювача або розташуванні приладу на «торпеді» не можна допускати її захаращення якими б то не було сторонніми предметами.
Не можна допускати попадання води на іонізатор, його падіння. При використанні моделі з фільтром останній вимагає регулярної заміни, а пластини, що приймають пил на себе, потребують вологого очищення.
Поради щодо вибору

У середньому ринкова ціна на іонізатор становить близько півтора тисяч рублів. Більш дорогі варіанти модифіковані і мають можливість регулювання ступеня іонізації. Частина позитивних відгуків рекомендує звернути увагу на пристрої з ароматизацією повітря. Чистота і приємний запах не залишать байдужими навіть самого закоренілого скептика в частині технічних новинок.
